Montaż bramownicy SK2
Montaż bramownicy SK4
Roboty ziemne DD5 0+300
Roboty ziemne DD5 0+300
Roboty ziemne DD5 0+300
Roboty ziemne DD5 0+300
Roboty ziemne DD8 0+700
Roboty ziemne DD8 0+700
Roboty ziemne SK3
Wygrodzenia SK1
Wygrodzenia SK1
Wygrodzenia SK2
Wygrodzenia SK2
Wygrodzenia SK2
Wygrodzenia SK2
Wygrodzenia ul. Marmurowa
Wygrodzenia ul. Marmurowa
Wygrodzenia zjazd do FABET
Wygrodzenia zjazd do FABET
Wygrodzenie przejścia dla pieszych SK1
Wygrodzony ciąg pieszy ul. Żurawia - ul. Osikowa
Wygrodzony ciąg pieszy ul. Żurawia - ul. Osikowa
Wygrodzony ciąg pieszy ul. Żurawia - ul. Osikowa
Wygrodzony ciąg pieszy ul. Żurawia - ul. Osikowa
Badanie wytrzymałościowe pali ekran nr 15, E13
Badanie wytrzymałościowe pali ekran nr 15, E13
Montaż paneli ekran nr 15 w km 0+175
Montaż paneli ekran nr 19,20 w km 1+000
Montaż paneli ekran nr 19,20 w km 1+000
Ponowne otwarcie SK 2 ul. Żeromskiego
Roboty ziemne DD2 w km 0+300
Roboty ziemne DD2 w km 0+300
Roboty ziemne DD2 w km 0+300
Roboty ziemne DD2 w km 0+300
Roboty ziemne TG w km 1+400
Roboty ziemne TG w km 1+400
Roboty ziemne TG w km 1+850
Roboty ziemne TG w km 1+850
Roboty ziemne TG w km 1+850
Roboty ziemne TG w km 1+850
W-wa mrozoochrona TG w km 1+900 - 1+980
W-wa mrozoochrona TG w km 1+900 - 1+980
W-wa podbudowy zasadniczej AC 22P, jezdnia prawa początek odcinka
W-wa wiążąca DD6 skrzyżowanie ul. Osikowa
W-wa wiążąca DD6 skrzyżowanie ul. Osikowa
W-wa wiążąca DD6 skrzyżowanie ul. Osikowa
W-wa wiążąca DD8 w km 0+700 - 1+300
W-wa wiążąca DD8 w km 0+700 - 1+300
W-wa wiążąca DD8 w km 0+700 - 1+300
W-wa wiążąca DD8 w km 0+700 - 1+300
W-wa wiążąca DD8 w km 0+700 - 1+300
W-wa wiążąca DD8 w km 0+700 - 1+300
W-wa wiążąca DD8 w km 0+700 - 1+300
W-wa wiążąca DD8 w km 0+700 - 1+300
W-wa wiążąca DD8 w km 0+700 - 1+300
Montaż słupów ekran nr 20
w km 1+080
Montaż paneli ekran nr 12
w km 3+200
Wykonany ekran nr 19 w km 0+980
Roboty brukarskie - koperty wpustów deszczowych w ciągu ścieku trójkątnego w km 0+500 - 1+000
Roboty brukarskie - koperty wpustów deszczowych w ciągu ścieku trójkątnego w km 0+500 - 1+000
Roboty ziemne - humusowanie pas rozdziału w km 3+500
Roboty ziemne - humusowanie pas rozdziału w km 3+500
Roboty ziemne - umocnienie rowów płytami ażurowymi w km 3+600
Roboty ziemne - umocnienie rowów płytami ażurowymi w km 3+600
Roboty ziemne - umocnienie rowów płytami ażurowymi w km 3+600
Wykonywanie w-wy podbudowy zasadniczej AC 22P jezdnia prawa w km 0+000 - 0+100
Wykonywanie w-wy podbudowy zasadniczej AC 22P jezdnia prawa w km 0+000 - 0+100
Wykonywanie w-wy podbudowy zasadniczej AC 22P jezdnia prawa w km 0+000 - 0+100
Wykonywanie w-wy podbudowy zasadniczej AC 22P jezdnia prawa w km 0+000 - 0+100
Wykonywanie w-wy podbudowy zasadniczej AC 22P jezdnia prawa w km 0+000 - 0+100
Wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszywa DD8 w km 0+700 - 1+300
Wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszywa DD8 w km 0+700 - 1+300
Wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszywa DD8 w km 0+700 - 1+300
Wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszywa DD8 w km 0+700 - 1+300
Wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszywa DD8 w km 0+700 - 1+300
Frezowanie korekcyjne w km 0+280
Frezowanie korekcyjne w km 0+280
Montaż belek podwalinowych w ekranie nr 12 TG w km 3+200
Montaż ekranów nr 18 w km 0+375
Montaż ekranów nr 18 w km 0+375
Montaż ekranów nr 18 w km 0+375
Podbudowa zasadnicza z kruszywa DD8 w km 0+950
Roboty ziemne, wykonanie rowów TG w km 2+400 - 2+800
Roboty ziemne, wykonanie rowów TG w km 2+400 - 2+800
Roboty ziemne, wykonanie rowów TG w km 2+400 - 2+800
Roboty ziemne, wykonanie rowów TG w km 2+400 - 2+800
Roboty ziemne, wykonanie rowów TG w km 2+400 - 2+800
Roboty ziemne, wzmocnienie rowów płytami ażurowymi TG w km 3+100 - 3+400
Roboty ziemne, wzmocnienie rowów płytami ażurowymi TG w km 3+100 - 3+400
Roboty ziemne, wzmocnienie rowów płytami ażurowymi TG w km 3+100 - 3+400
Roboty ziemne, wzmocnienie rowów płytami ażurowymi TG w km 3+100 - 3+400
Roboty ziemne, wzmocnienie rowów płytami ażurowymi TG w km 3+100 - 3+400
Roboty ziemne, wzmocnienie rowów płytami ażurowymi TG w km 3+100 - 3+400
Roboty ziemne - wykonanie rowów TG w km 1+900
Wykonana w-wa podbudowy zasadniczej z kruszywa TG w km 0+050
Wykonana w-wa podłoża DD8 w km 0+300 - 0+700
Wykonana w-wa podłoża DD8 w km 0+300 - 0+700
Wykonana w-wa podłoża DD8 w km 0+300 - 0+700
Wykonanie korytka ściekowego TG w km 3+050
Wykonanie obrzeży TG w km 3+100
Wykonanie obrzeży TG w km 3+100
Wykonany ekran nr 22 w km 1+400
Wykonany ekran nr 23 w km 2+800
Ok. 0+000km
Ok. 0+000km
Ok. 0+300km
Ok. 0+400km
Ok. 0+500km
Ok. 0+600km
Ok. 0+800km
Ok. 1+000km
Ok. 1+000km
Ok. 1+000km
Ok. 1+100km
Ok. 1+300km
Ok. 1+700km
Ok. 2+000km
Ok. 2+000km
Ok. 2+000km
Ok. 2+100km
Ok. 2+500km
Ok. 2+600km
Ok. 2+700km
Ok. 3+100km
Ok. 3+300km
Ok. 3+400km
Ok. 3+500km
Ok. 3+600km
Ok. 3+700km
Ok. 3+800km
Ok. 4+000km
Ok. 4+000km
ekran nr 15 w km 0+140
ekran nr 16 w km 0+180
ekran nr 17 w km 0+250
ekran nr 17 w km 0+250
ekran nr 17 w km 0+250
frezowanie w km 1+900
roboty brukarskie w km 3+300
roboty brukarskie w km 3+300
roboty brukarskie w km 3+300
roboty ziemne - umocnienie rowów w km 3+200
roboty ziemne - umocnienie rowów w km 3+200
roboty ziemne - umocnienie rowów w km 3+200
roboty ziemne w km 2+300
roboty ziemne w km 2+300
w-wa mrozoochronna z kruszywa TG w km 0+050
w-wa podbudowy AC 22P w km 2+990 – przepust
w-wa ścieralna DD6 w km 0+850
zatoka autobusowa w km 2+020
zatoka autobusowa w km 2+020
zatoka autobusowa w km 3+400